Výrobci

Prohlédnuté produkty

HELIOS eObec Zobrazit větší

HELIOS eObec

Spisová služba

Asseco Solutions a.s.

Nový produkt

HELIOS eObec zajišťuje moderní a komplexní řešení správu dokumentů a plnohodnotnou elektronickou komunikaci jak mezi úřady navzájem, tak mezi úřady a občany, splňující veškeré požadavky vycházející z platné legislativy a respektující i ostatní obecně platné předpisy týkající se vnitřního oběhu a zpracování dokumentů v organizaci. Samozřejmostí je možnost cloudového řešení.

Více informací

Parametry

Zaměření Veřejný sektor
Typ aplikace Tenký klient, možnost nasazení On-site, nebo Cloud
Poskytovaná technická podpora Ano
Soulad s legislativou ČR Ano
Soulad s požadavky NSESSS Ano
Rozhraní definovaná NSESSS Ano
Rozhraní ISDS Ano
Rozhraní ISZR Ano

Více informací

Výhody pro uživatele

  • Kompletní správa dokumentů, od jejich prvotní evidence při vstupu do organizace, proces vyřizování, až po skartační řízení.
  • Rovnocennost analogových i elektronických dokumentů
  • Procesní WF pro zpřehlednění a zefektivnění procesů
  • Procesy jsou striktně zaznamenávány dle požadavku národního standardu pro elektronické spisové služby (NSESSS).
  • Napojení na systém ZR pro dodržení relevantnosti dat
  • Připojení elektronického podpisu a časového razítka
  • Barevné rozlišení typu písemnosti
  • Mobilní aplikace HELIOS mObec - možnost přístupu do spisové služby HELIOS eObec ze zařízení s operačním systémem Android, nebo iOS.

Rozsah řešení

  • ePodatelna
  • Integrace s frankovacími stroji
  • Scanování dokumentů
  • Podpisová kniha
  • Fulltextové vyhledávání
  • Skartační řízení a archivace
  • Verzování dokumentů
  • Notifikační systém
  • Osobní účet občana
  • Rezervační systém
  • Životní situace
  • El. úřední deska

Propojení na externí aplikace

  • Propojení na Czech POINT
  • Integrace s ISDS
  • Integrace s ISZR
  • Integrace s MS Office (šablony)
  • Integrace s IS HELIOS
  • Propojení s IS VITA

Recenze

Napsat recenzi

HELIOS eObec

HELIOS eObec

HELIOS eObec zajišťuje moderní a komplexní řešení správu dokumentů a plnohodnotnou elektronickou komunikaci jak mezi úřady navzájem, tak mezi úřady a občany, splňující veškeré požadavky vycházející z platné legislativy a respektující i ostatní obecně platné předpisy týkající se vnitřního oběhu a zpracování dokumentů v organizaci. Samozřejmostí je možnost cloudového řešení.